Πολιτική
Μεταφορές - Μητσοτάκης: Έως το 2027 η εικόνα θα είναι τελείως διαφορετική, όπως ζητούν οι πολίτες
Τι είπε ο Πρωθυπουργός, κατά την επίσκεψη του στο Υπ. Υποδομών και Μεταφορών για το σιδηροδρομικό δίκτυο, τα λεωφορεία, το Μετρό και τους μεγάλους οδικούς άξονες που είναι υπό κατασκευή.

Άκουσε το άρθρο
Το μήνυμα ότι είναι κατ' επείγουσα η ανάγκη να αναβαθμισθεί το εγχώριο σιδηροδρομικό δίκτυο από την Αθήνα έως τη Θεσσαλονίκη με τα πιο σύγχρονα μέσα, αλλά και να καταστεί ασφαλές, εξέπεμψε στην παρέμβασή του σε ευρεία σύσκεψη υπό την προεδρία του στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, παρουσία του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, Κωστή Χατζηδάκη.
«Πρέπει να κινηθούμε πιο γρήγορα, αυτό απαιτούν οι πολίτες από εμάς» διεμήνυσε ο πρωθυπουργός, επαναλαμβάνοντας ότι η κυβέρνηση πρέπει να συνεχίσει τη σύγκρουσή της με τις διαχρονικές παθογένειες του βαθέος κράτους.
Μάλιστα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης προανήγγειλε ότι στις αρχές Απριλίου θα γίνει μία συνολική παρουσίαση των νέων παρεμβάσεων στο πεδίο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι «έως το 2027 η εικόνα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς θα είναι τελείως διαφορετική».
Ειδικότερα, ο κ. Μητσοτάκης μίλησε για την προσθήκη νέων λεωφορείων, αλλά και την πρόσληψη νέων οδηγών, την προωθούμενη αναβάθμιση στους συρμούς της γραμμής 1 του Μετρό, αλλά και τις δρομολογούμενες παρεμβάσεις στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό.
Ο πρωθυπουργός γνωστοποίησε ότι σύντομα θα έλθει προς ψήφιση ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, διευκρινίζοντας, ωστόσο, ότι αυτό από μόνο του δεν μπορεί να επιλύσει το πρόβλημα της ασφάλειας στους οδικούς άξονες, καθώς και ότι χρειάζεται μία συνολική επαναξιολόγηση.
Εξάλλου, ο κ. Μητσοτάκης επικαιροποίησε και τα χρονοδιαγράμματα για την ολοκλήρωση σημαντικών έργων υποδομής έως το 2027.
Συγκεκριμένα, ο κ. Μητσοτάκης είπε πως σημαντικό μέρος του ΒΟΑΚ θα πρέπει να έχει παραδοθεί έως το τέλος του 2027, ενώ εντός του 2025 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί ο οδικός άξονας Πάτρα - Πύργος, αλλά και οι εργασίες επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Ακολούθως, εντός του 2026 θα πρέπει να έχει παραδοθεί ο Ε65 και έως το 2027 το Flyover στη Θεσσαλονίκη.
ΠΑΣΟΚ: Ομολογία της αποτυχίας της κυβέρνησης στις Μεταφορές και τις Υποδομές
"Οι σημερινές δηλώσεις του Πρωθυπουργού και των υπουργών στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα μπορούσαν να σταθούν μόνο κατά τη διάρκεια συζήτησης προγραμματικών δηλώσεων μιας νεοεκλεγείσας κυβέρνησης και όχι σε μια συνέντευξη τύπου έξι χρόνια μετά από την ανάληψη της διακυβέρνησης και δύο πριν από την ολοκλήρωση της δεύτερης κυβερνητικής θητείας. Η κυβέρνηση επιλέγει να απαντήσει παραπέμποντας εκ νέου στο μέλλον, την ώρα που οι πολίτες αγανακτούν καθώς ο σιδηρόδρομος είναι πλήρως απαξιωμένος και δεν θεωρείται ασφαλής, η λειτουργία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στα μεγάλα αστικά κέντρα προκαλεί σημαντικά προβλήματα στην καθημερινότητα, τα μεγάλα έργα υποδομών σε ολόκληρη τη χώρα καθυστερούν χαρακτηριστικά και οι αποκαταστάσεις από τη θεομηνία Daniel στη Θεσσαλία ακόμη δεν έχουν υλοποιηθεί. Οι περισσότερες από τις παρεμβάσεις θα έπρεπε ήδη να έχουν πραγματοποιηθεί γι’ αυτό και η παρούσα κυβέρνηση κρίνεται δικαιολογημένα ως ανεπαρκής και κατώτερη των περιστάσεων. Είναι σαφές ότι οι νέες υποσχέσεις αποτελούν ομολογία της αποτυχίας της κυβέρνησης στον τομέα των Μεταφορών και των Υποδομών. Ο χρόνος μετρά πλέον αντίστροφα όχι για την υλοποίηση των κυβερνητικών εξαγγελιών, αλλά για την πολιτική αλλαγή που έχει ανάγκη ο τόπος." αναφέρει σε ανακοίνωση του το ΠΑΣΟΚ.
ΚΚΕ: Κούφιες υποσχέσεις για βελτίωση στις μεταφορές
"Για μια ακόμη φορά, ο λαός και η νεολαία που διαδήλωσαν κατά εκατομμύρια το προηγούμενο διάστημα, άκουσαν μόνο “κούφιες” υποσχέσεις για “βελτίωση της εικόνας στις μεταφορές” και “έργα με ορίζοντα το 2027”.
Την ίδια στιγμή, όμως, η κατάσταση που βιώνουν καθημερινά στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο, ενώ μεγάλοι κίνδυνοι καραδοκούν ακόμα και στη φάση της κατασκευής των έργων, όπως στη γραμμή 4 του Μετρό της Αττικής, όπου οι ανάδοχες εταιρείες άνοιγαν επί 6 μήνες σήραγγα κατά παράβαση των μέτρων ασφαλείας, σε περιοχή με οδικές αρτηρίες, νοσοκομεία και κρατικές υποδομές, γεγονός που ανέδειξε με Ερώτησή του στη Βουλή το ΚΚΕ." αναφέρει σε ανακοίνωση του το ΚΚΕ.
Ρούλα Πισπιρίγκου: Το “ξέσπασμα” μετά τα δις ισόβια για Μαλένα και Ίριδα
Φορολογικές δηλώσεις: Τα 15 “μυστικά” για λιγότερο φόρο
Κρήτη: Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε πεζή που συγκρούστηκε με...πεζό! (εικόνες)
Ακολουθήστε το antenna.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!