Ακρίβεια: Σε ρόλο “ντεντέκτιβ” οι καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ
Εκτός από τις τιμές των προϊόντων, μελετούν πολύ προσεκτικά και τις συσκευασίες τους, γιατί ορισμένες φορές, καταλήγουν να πληρώνουν ακριβότερα για το ίδιο προϊόν, που πωλείται σε μικρότερη ποσότητα.
Ανέβηκε στις 17/09/2024 19:46
Περισσότερα επεισόδια

ΜΕΒΓΑΛ: 75 χρόνια για την ιστορική γαλακτοβιομηχανία
Εβδομήντα-πέντε χρόνια απο την ίδρυσή της, συμπλήρωσε η ΜΕΒΓΑΛ, μία από τις...

Τelekom - “Shaping Technology for All”
Η Telekom, ο κορυφαίος όμιλος τηλεπικοινωνιών στον κόσμο, είχε δυναμική παρουσία...

Ακρίβεια: Στα “ύψη” τα παγωτά
Η θερμοκρασία ανεβαίνει και πολλοί είναι εκείνοι που ήδη έχουν ξεκινήσει να...

Ακρίβεια: “Τσιμπημένες” οι τιμές στα εποχικά φρούτα
Την ανηφόρα πήραν οι τιμές, αρκετών εποχικών φρούτων. Η Φράουλα για παράδειγμα,...

Ε.Ε: Αντίποινα στους δασμούς του Τραμπ
Ο Αμερικανός Πρόεδρος απείλησε με νέα αντίμετρα στην κίνηση των Βρυξελλών.

“Όπλο” για το στεγαστικό οι σχολάζουσες κληρονομιές
Τάξη, στις αποκαλούμενες σχολάζουσες κληρονομιές, επιχειρεί να βάλει το...