«Κωτσόβολος»: Εφαρμογή της «Ησυχης Ώρας» για συμπεριληπτική εμπειρία αγορών
Η εταιρεία Κωτσόβολος, στο πλαίσιο του προγράμματος «Τεχνολογία χωρίς Εμπόδια» και σε συνεργασία με την TheHappyAct, εφαρμόζει το «Quiet Hour ή Ήσυχη Ώρα» για μια συμπεριληπτική εμπειρία αγορών.
Ανέβηκε στις 16/03/2025 14:38
Περισσότερα επεισόδια

Μπακαλιάρος: Αύξηση τιμής 30% από πέρσι
Ακριβότερος κατά 30% πωλείται ο μπακαλιάρος, που θεωρείται βασικό έδεσμα για την...

Σούπερ Μάρκετ: Αυξάνονται οι αγορές επώνυμων προϊόντων
Αυξάνεται η αγορά επώνυμων προϊόντων από καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ, μετά τις...

Δήμος Αθηναίων: Γραφείο αντιμετώπισης ενεργειακής φτώχειας
Το Γραφείο Αντιμετώπισης Ενεργειακής Φτώχειας του Δήμου Αθηναίων αξιολογεί...

Νέος "τσάρος" της οικονομίας ο Πιερρακάκης
Αλλαγή της σκυτάλης πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Εθνικής Οικονομίας.

Pricefox.gr: Νέες αυξήσεις στα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων
Οι οδηγοί αυτοκινήτων μπορούν να ενημερωθούν εύκολα και απλά, για την αύξηση στα...

“Σκίζουν” τα μπλοκάκια και γίνονται μισθωτοί
Οι Έλληνες κλείνουν τα μπλοκάκια και γίνονται μισθωτοί, αφού δεν μπορούν να...